Onze reis kan beginnen! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Tessa en Elise - WaarBenJij.nu Onze reis kan beginnen! - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Tessa en Elise - WaarBenJij.nu

Onze reis kan beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Tessa en Elise

01 November 2015 | Duitsland, Düsseldorf

Lieve allemaal,

Via deze pagina kunnen jullie de komende twee maanden onze belevenissen in Nepal volgen. Wij zijn er klaar voor: in Düsseldorf wachten we nu tot we ieder moment kunnen boarden. Klein schrikmomentje: we werden omgeroepen.. Gelukkig was dat alleen om ons ticket van Dubai naar Kathmandu op te komen halen ;-)! Nu op naar een mooi avontuur.

Liefs Tessa en Elise

• 01 November 2015 - 20:16

Femke Tinselboer:

Hoi Elise en Tessa,

Wat leuk om op deze manier jullie Nepal avontuur te kunnen volgen. Goede reis en geniet van jullie avontuur.

Groetjes, Koen, Femke en Fabienne

• 01 November 2015 - 20:17

Johanna:

Veel plezier meiden!! En een goede vlucht:) leuk dat we jullie zo kunnen volgen! X

• 01 November 2015 - 22:12

Henkenhenny:

Lieve lies en tes, jullie zijn nu n uurtje aan het vliegen naar een ongelooflijk spannend avontuur. Fijn om jullie te kunnen volgen de komende weken, want eigenlijk had ik mezelf willen opvouwen in jullie koffer!
    Hoop,dat het wachten in Dubai niet te lang is en dat jullie n beetje kunnen slapen in het vliegtuig.